tirsdag den 1. januar 2013

Hvor den ligger hen

vejen, i 2013 ? Det ved vi ikke, måske lige så godt.
Det ville vi ikke have godt af at vide,men den skal nok blive fyldt op med masser af spor,
oplevelser,både gode og mindre gode,udfordringer,glæde,smil og tårer,
det er jo livet og jeg glæder mig til alle de udfordringer der ligger derude
i det nye år, hvad med dig?

Når vi kigger tilbage så har det gamle år også budt på masser af det hele,MEN som
sædvanlig så er de gode ting altid flere end de andre og vi er jo alle
sammen i min lille familie stadig i live og det er jeg SÅ glad for,det er jo ingen selvfølge.

Jeg har også lært så mange skønne mennesker at kende her igennem det lille land, blog land
og det er bekendskab jeg er rigtig glad for så til jeg alle derude:

Rigtig,rigtig godt nytår og tusind tak for alle de farver i har givet mit liv
i 2012,de gør mit liv smertemindre til daglig.
Jeg ønsker jer et hammer godt nytår fyldt med glæde og gode stunder,
jeg glæder mig til at være sammen med jer i det nye år.

Nytårs knus og kram herfra.


4 kommentarer:

  1. Du har ret, jeg ville ikke bryde mig om at vide, hvordan det hele går..Jeg håber du og dine vil få et dejligt år, hvor sygdom og smerter ikke vil fylde. Knus

    SvarSlet
  2. Rigtigt godt nytår til dig og alle dine kære. Det var dejligt med sådan en vesterhavstur hvor du kunne få smidt alle bekymringerne i havet og være klar til at starte på årets rejse uden tung baggage. Rigtig god rejse til dig, jeg håber det bliver et dejligt, dejligt år.

    SvarSlet
  3. Så gode tanker, godt nytt år til deg! Og takk for alle nydelige kommentarer du legger igjen hos meg. Jeg gleder meg til å følge deg videre:)

    SvarSlet
  4. Rigtig godt nytår til dig og dine også, smukkeste smukke kvinde.

    Varmt knus til dig <3

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)