fredag den 25. januar 2013

Lige udenfor byen

ligger der en rigtig smuk natur. En af dem er Raudhólar små "bjerge"
der er røde for det meste,det er meget skrøbeligt materiale af lava.
Materiale derfra blev, omkring anden verdenskrig brugt til veje og 
lufthavnen i Reykjavík. 

I dag er det fredet område og der må ikke bruges materiale derfra.
Da vi var på Island var vi rigtig heldige med vejret og billederne her
viser det vejr vi havde næsten alle dage.

Vi kørte forbi nogle mennesker der sad der ude midt i naturen og malede.
Vi skal ikke altid så langt til at se noget rigtig smukt og specielt og der 
er rigtig mange steder lige omkring Reykjavík der er værd at se.
Raudhólar er bestemt en af dem.
Vores tur brugte vi faktisk KUN til at besøge de steder tæt på byen.

Kan i have en rigtig god fredag derude.

Knus og kram herfra.

5 kommentarer:

  1. Åh, det er så smukt - dejlige billeder du har taget .

    Varme tanker
    Marianne

    SvarSlet
  2. Smukt. Jeg har desværre aldrig været i landet, men har bestemt lyst til at opleve det. Desværre er det ikke helt billigt at komme dertil og holde lidt ferie.

    SvarSlet
  3. Hei- Nå er det lenge siden jeg har besøkt deg. Har hatt en runde og blitt litt kjent med Island. Jeg gjør akkurat det samme som deg. Leter frem gamle bilder, mens det snør og snør ute og det har vært ca 10 minus grader.Har fått dille på instagram og legger ut en del bilder der. Fordi jeg har mange bilder som jeg ikke kan bruke på bloggen siden den begrenser seg til Holmen. Men jeg har lagt instagrammen inn på bloggen. så nå får jeg se om jeg klarer å få bilder fra cd er inn på pc og videre til telefon og Ipad. Det er ikke bare bare med teknologien. Jeg kommer på besøk igjen
    Hilsen Oliv

    SvarSlet
  4. Så vackert ! Jag har en Islands-resa på min önskelista ! Kram

    SvarSlet
  5. Jeg er så vild med Island, satser på at der ikke går så længe før jeg er på vej igen :0) skønne billeder.

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)