tirsdag den 29. oktober 2013

Der skal ikke meget til.


Jeg bagte ganske almindelige muffins og puttede sort farve i og 
fik til stor glæde fra mine små engle, kulsorte muffins.


til dem havde jeg skoret ud muffins forme, formet som edderkopper
 på min Cameo, så det så ud som kravlende edderkopper.

I Netto kan man få rigtig fine Halloween forme også  i Ikea og mon
ikke de findes flere steder efter hånden.

I år har jeg indviklet familien i forberedelserne sådan at alle kommer med
noget det skal være lidt "halloweensk" jeg glæder mig til at se hvad de finder på.

Kan i have en rigtig god dag derude.

Knus og kram herfra

3 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine dine edderkopper. Sådan en maskine kunne jeg godt ønske mig...

    SvarSlet
  2. Vilken bra ide med svart färg i muffinssmeten! Det tar jag efter och provar. Kram

    SvarSlet
  3. Alltaf jafn hugmyndarík systir kær :) Þú tekur nú myndir þegar dagurinn góði kemur og setur hér inn. Knús og kossar

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)