mandag den 30. december 2013

Nu forsøger jeg igen



Jeg havde vist den før jul og regnede ikke med at 
nogen havde tid til at kigge herind af de unge mennesker....
der tog jeg grueligt fejl..... Vi sad her med de to yngste
i familien og snakker sammen over en kop kaffe,så siger
min svigerdatter pludselig: sjovt når jeg skriver elfepigen
i google så kommer din blog øverst....."
 i kan tro jeg fik rejst mig hurtigt... hiv mobilen ud af hendes hænder
og også fra sønnen og skyndte mig at slette det to
indlæg med deres julegaver...så nu får i dem igen :)
Det er hans trøje, med de vidunderlige knapper af fiskelæder...
Største glæden blev jo nok at han blev så glad,han troede nemlig at
han ingen hjemmelavet julegave fik i år :)

Kan i have en god dag derude.

Knus og kram herfra.

2 kommentarer:

  1. Nysgerrige unge kan være svære at holde hemmeligheder for, det er da godt, du nåede at stoppe dem :-)
    Sikke da en lækker trøje, du har strikket, jeg kan godt forstå, din søn blev glad for den

    SvarSlet
  2. Tænk at man ikke engang kan bevare sine hemmeligheder på internettet ;oDD - godt du nåede at få slettet. Det er en utrolig flot trøje du har fået lavet til sønnen. Knapperne ser spændende ud.

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)