tirsdag den 7. januar 2014

Skønne,skønne



Vesterhav...ajj hvor jeg beundrer det sted.
Jeg tog en rigtig lang tur langs kysten i morges.
Vandet står rigtig højt og har gjort et stykke tid og
det har også båret rigtig mange ordentlige sten med sig,
sikke en magt det har


alle det mønstre og farver det giver i strandkanten.


også røde kinder og blæst i hovedet.....
fik jeg det sagt?

jeg elsker de ture der,de renser mit hoved for tanker
og alt det der tumler rundt,det giver luft helt nede i maven og
sikke en befriende træthed i kroppen bagefter.

Jeg håber jeres dag blev lige så skøn som min.

Knus og kram herfra.

4 kommentarer:

  1. For mig findes der heller ikke meget, der kan måle sig med en god tur ved Vesterhavet

    SvarSlet
  2. Det er fantastisk at gå tur ved havet.

    SvarSlet
  3. Älskar dessa fantastiska stenar som havet slipat så vackra! Jag skulle vilja plocka med mig en hem från vår strand här men det är förbjudet så jag för nöja mig med att titta. Det är verkligen uppfriskande med en ödslig blåsig strand ibland, tankarna rensas verkligen. Vesterhavet är verkligen vackert.
    Kram Eva

    SvarSlet
  4. Ja, det er virkelig balsam for sjælen at gå tur ved havet, og det uanset om det er sommer eller vinter. Vand og sol er noget vi mennesker altid har haft behov for.

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)