onsdag den 14. maj 2014

Er du en af de mennesker her?



som ikke helt har helbredet til at gøre rent så ofte som du gerne vil?!?!
Det er jeg,jeg har også som en god blog ven sagde da jeg spurgte hende
engang hvis der var noget hun ikke kunne? ok jo Silla,men det gider jeg ikke
skrive om,det er meget mere spændende at skrive om det man kan :D
der kan jeg godt følge hende,det ER meget mere sjovt,nederlagene er jo mange
nok i det daglige,ikke?
Jeg syns også det er meget mere sjovt at vise min kreative side og den side når jeg kan være
sammen med hele min familie (som ikke sker så tit,fordi jeg kan ikke mere) jeg kan og bedst
lide at vise frem min smukke have når ukrudtet ikke er vokset over hovedet på en,
også fordi at det er 
nødvendigt for en som mig at kunne kigge tilbage på de dage og tænke at det gør ikke noget
jeg ingenting kan i mange dage eller jeg hyler af smerte,så har jeg trods alt SÅ utrolig  mange vidunderlige
øjeblikke at kigge tilbage på :) I må hellere ikke misforstå mig....jeg elsker mit liv som det er og tager
det hele som det kommer  :)

NÅH tilbage til det indlægget skal handle om;)    
RENGØRING......Mit Hjerte er utrolig god til at hjælpe med ALT herhjemme og for nogle
dag siden snakkede han om at gøre rent med husholdnings sprit...jeg rystede på hovedet...
nu var han endelig ved at tabe resten af fornuften på gulvet...


men se nu her, øverste billeder er en meget beskidt bakke der stod ved siden af komfuret...
jeg plejer at sprøjte ajax på,lad det stå lidt og gå så i gang med knofedt....


det gjorde jeg også denne gang og det virker jo,men det er rigtig hårdt
for skrøbeligheden her....


så jeg gjorde som han sagde,kom en lille skvæt husholdningssprit i en klud og....


tørrede lige over en enkelt gang...kan i se fidusen?!?!
Jeg troede godt nok ikke på ham, men efter at hele køkkenet,alle låge og borde
 har fået samme tur uden anstrengelse så kan jeg godt se at det virker....

Han havde arbejdet med en tømmer i nogle dage for længe side der havde fortalt ham det her...
jeg forstår bare ikke hvorfor han ikke har fortalt mig det for længst......
det ville jo også have sparet ham for masser af rengøring :D:D:D

Så hvis nogen af jer har sådan en plet eller to i har svært ved at gøre rene...så prøv

DET VIRKER.

Knus og kram herfra.


7 kommentarer:

  1. Tusind tak for tippet. Det skal helt sikkert prøves og så vil jeg lige nævne, at jeg kan ikke stå for, at du kalder din mand for dit hjerte. Så sødt og siger rigtig meget, synes jeg. Livet er ikke det værste man har.... og som du, nydes det i fulde drag.... i eget tempo. Er selv træt nu, efter 2 timer i hundeskoven, men skønne timer var det.
    God dag til dig, du kære søde menneske ( tillader jeg mig at skrive, selvom jeg aldrig har mødt dig )
    Knus herfra

    SvarSlet
  2. Dit indlæg kunne sagtens være skrevet af mig. Det gik lige i hjertet på mig. for hvor er det rigtigt. Bloggen indeholder jo kun det vi kan og ikke det vi lider nederlag på og som ikke må se dagens lyst

    Dit tip har jeg aldrig hørt om før, så jeg takker bestemt også for det. Håber jeg kan huske det næste gang jeg har en genstridig plet. Var det bare almindelig husholdningssprit du brugte ?

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Jeg synes du har en rigtig sund og fin indstilling til livet- fokus må vi holde på det som gør os glade. Det nytter intet at soppe rundt i det der gør os ulykkelige .. Vi kan ikke undgå det, men vi behøver ikke at lade det fylde

    SvarSlet
  4. Sikke et vidunderligt tip og hudløst ærligt indlæg - her er det ikke så meget fysikken som psyken der ikke altid kan følge med og der kræves ro og struktur på alt, heller ikke meget det nævnes på bloggen min, selvom jeg faktisk leger en del med tanken om at skrive noget mere om det, for i den virkelige verden kæmper jeg hver dag for at nedbryde tabuet :) men anyway, et tip der kan gøre rengøringen nemmere tages imod med kyshånd, måske det så bliver mere overskueligt :)

    SvarSlet
  5. Sprit, som i Vodka?? Kult! :D

    Hilsen Amatørfotograf1

    SvarSlet
  6. Ja, jeg er. Mit job kræver simpelthen min energi, og jeg er nået til en erkendelse af, at mit hjem ikke fremtræder så ryddeligt og pænt, som jeg gerne vil have; jeg har ikke overskuddet til det. Det har været en lang, sej rejse at komme dertil, og jeg er ikke altid tilfreds, men sådan må det være lige nu, døgnet har kun 24 timer, og jeg VIL have tid til de sjove ting i livet.
    Kærlige hilsner
    Lone

    SvarSlet
  7. Jeg synes det er dejligt at du holder fast i det bedste i livet. Det er det vi gerne vil huske og vel faktisk også huskes for.

    Jeg synes sprit er godt til nogen ting men man skal også være forsigtig for det er skrapt og kan efterlade grimme skjolder. Derfor er det nok bedst at prøve med et hjørne hvis det er et skab eller lignene som man er glad for.

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)