fredag den 9. oktober 2015

Storbyen


Vi er i Århus i dag...... Igen i dag:) min lille pige den yngre af slagsen tager til kiropraktor her i hver uge og nogle gange to gange om ugen og det gør at hun kan spise lidt, så den tur tager vi meget gerne. Vi håber at det lange forløb her er ved at nå den vejs ende. Søndag aften indlægges hun ved diabeteslægerne her i Århus til tre dages faste til at finde ud af hvorfor hendes blodsukker er så ustabil ugen efter skal hun opererer i Horsens til at få fjernet et navlebrok og kigge på hendes mellemgulv, vi håber at den operation giver de svar vi har brug for. Så der er lidt spænding i stor familien lige for tiden. Nu da jeg føler at jeg har lidt mere overskud end jeg har haft rigtig længe så vil jeg prøve at skrive om de næste dage.
Kan i have en rigtig god dag derude.
Knus og kram herfra

2 kommentarer:

  1. Krydser alt hvad krydses kan for at I nu endelig kan få nogle svar - uvisheden er ubeskrivelig.

    SvarSlet
  2. Jeg håber virkelig, I får svar og løsning, for det er umenneskeligt ikke at vide besked

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)