lørdag den 18. december 2010

Dejlig dag

Det har været en dejlig dag i dag... også i dag ;)
Det var så smukt at kigge ud af vinduet, alt så hvidt og rent. der havde faldet lidt sne i nat.
Vi startede dagen med at kigge til alle vores børn, om ved den ældste er Sebastian ved at være frisk efter hele ugen under dynen, men lillebror Fredrik  overtog  syge posten... det er jo så typisk når der er flere end en....
Alle var friske det næste sted ;)  men det tredje sted var vores lille pige meget syg. Det er lidt træls fordi hun er højgravid så de er faktisk to der er syge der....men vi håber at det bliver bedre snart og så krydser jeg fingre for at vi ikke får sådan noget inden for vores døre..... vi bliver bare så hundesyge begge to når det rammer...Nåh men det er jo ikke andet for end at krydse fingre ;)
Ellers har det været en stille og rolig dag med hygge i alle hjørner, det er jo lige det der er så skønt ved at blive lidt ældre...... Livet kan nydes på en helt anden måde og der er ikke al den fart over alle ting. Det nyder jeg i hvert fald selvom jeg jo også nød det i fuld drag mens jeg kunne have fart på :)
Aftenen skal bruges til at se juleshow på DR1 og julehygge.
Rigtig god aften til jer der ude.

Knus og kram herfra

2 kommentarer:

  1. Det lyder som om I har haft en rigtig dejlig dag alle sammen. Og god bedring til alle dine kære, der ligger syge. Håber de bliver raske til juleaften.
    Og jeg krydser fingre for at I undgår sygdom hjemme hos jer.
    Knus og kram herfra.

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)