mandag den 27. december 2010

Jule-oversigt ;)

Vi blev rigtig smukt og godt modtaget om ved vores ældste søn og han kære kone, som vi bragte juleaften sammen med og deres to små engle.
Hvor havde vi bare en god aften selvom de har døjet meget med sygdom på det sidste, var der ikke tale om at aflyse...... Aftenen var vidunderlig på alle måder og mine to små engle beundrer jeg for deres tålmodighed ;)
Begejstringen var ikke mindre der end om morgenen ved de andre.....men trods det så ventede de på mens vi andre åbnede vores gaver og det syns jeg er flot...så vidt jeg husker mine egne børns jul så gik det lidt mere sprælsk for sig ;););)
og alle gaver blev vist frem....
og koncentrationen var stor over fælles gaver :)

Vi siger tusind tak for en vidunderlig aften, god mad og ikke mindst godt selskab.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at give bloggen liv :)