torsdag den 30. december 2010

Kunstneriske træk....

I går fik jeg små engle på besøg....det startede med to drenge-engle hvis far ligger på sygehuset med slem lungebetændelse... der fik jeg en god instruktion i Lego og hvad de forskellige Star Wars figurer hedder, jeg må da kunne lære det på tidspunkt :O Og jeg fik da også lov til at høre de dejlige toner til Star Wars du du du duuu du....Vi hyggede rigtigt med lidt fjernsyn og popcorn..det hører jo til når de små besøger.....
I eftermiddags fik jeg et lille besøg mere. Der var en der hjalp sin mor med at rydde op på loftet og fandt der et lærred.....og der blev dagsorden lagt...hun skulle hjem til amma at male et maleri...og det kom hun også.
Hun malede rigtig fint maleri og så fik vi en idé......

Om ved hende her http://frbrinch.blogspot.com/2010/12/perlearmband.html så jeg en rigtig god idé forleden dag og havde smeltet nogle af lille pigens perler ( har noget i tankene med dem..) og vi syns det var en rigtig god ide at brug dem til maleriet...

Hvad syns i, blev det ikke bare flot........Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at give bloggen liv :)