torsdag den 23. december 2010

Lille juleaftensdag.

Det har været en dejlig dag, stille og roligt. Dagens pligter gik fint, lavede nogle dekorationer til mit hjertes (min mands) arbejdsgivere, det er noget vi gør hver jul lige til at sige tak for i år ;)
Pakkede ind gaver og lavede lidt mad til første juledag, der vil vi samles alle sammen herhjemme, altså hvis alle er blevet friske, der har været meget sygdom i de sidste uger rundt omkring....
Ældste pigen inviterede til risengrød i aften... det var bare så hyggeligt.
Resten af aftenen har jeg brugt på at nusse lidt om mine børns julegaver ;) Elsker det....
Og så har jeg kogt vores røgede lammekød, takket være min kære søster der sendte det til os...........OG gudskelov fik Ketkrókur ikke fat i det. Hele huset dufter vidunderligt

Knus og kram herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at give bloggen liv :)