lørdag den 11. december 2010

Stille.........

Vi kom vist helt fra onsdag...ikke....
Nåh men det kan vi hurtigt få opdateret :) Juleafslutning i Scrap-klubben, blev en dejlig aften med masser af sjov og godt humør, der blev spillet pakkeleg, med masser af grineflipper....gløgg og æbleskiver. Nu ses vi ikke før midt i januar igen, savner dem allerede...
Torsdag, juleafslutning i den kreative klub på mit akvtivcenter, det var også meget hyggeligt, fik lavet en rigtig smuk julestjerne af papir(kommer billeder senere) og torsdag aften var det juleafslutning i strikke-cafén, det blev også en meget hyggelig aften selvom den gik lidt mere stille for sig en om onsdagen ;)Men der ses vi også først langt ind i januar igen, savner dem allerede, dog mes de to skønne søstre...men vi sad lidt langt fra hinanden så vi fik ikke snakket sådan ordentlig sammen....
Fredagaften passede vi Sebastian og Fredrik, den aften blev rå hygge med alle de julekalender der bydes på i øjeblikket og rundet af med en rigtig god julefilm. Syns det er lidt sjovt forskellen der er på de to... den ene er det samme drømme-eventyr-barn som jeg er, mens den anden syns altså ikke det er lige så spændende.....Men sådan er vi mennesker jo så forskellige som vi er mange ;)
Dagen i dag.... ja nu kan jeg vist også mærke på det på min krop at jeg har ikke været alt for god ved mig selv i denne uge... og det koster, men det er også det værd, fordi det giver mig rigtig meget, så det tager vi med ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at give bloggen liv :)