fredag den 14. januar 2011

Det bliver frisket lidt op


Når alt julepyntet er væk så bliver det hele gjort rent og der er det tit jeg syns at de gamle blomster ser lidt kedelige ud,eller er det måske også bare mig der trænger til at lave lidt om....
I hvert fald var det lige det jeg trængte til i år, så til to af vinduerne i stuen blev det orkideer..



En meget smuk mørke lilla en, jeg er så forbavset over naturen at den kan lave sådan noget der :)


Og til de to andre vinduer blev det en gammel kending jeg syns er dejlig nem at holde også, selvom navnet husker jeg ikke lige i øjeblikket ;)

Der lavede jeg et lille net af blomster tråd jeg havde til at ligge og hvide små perler.
Så resultatet blev jeg tilfreds med ;)



Knus og kram herfra
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at give bloggen liv :)