fredag den 28. januar 2011

Glas....


er altså et rigtig spændende materiale syns jeg... Jeg tager til glas hver 14 dage, jeg har prøvet det før, men der blev ikke så godt så nu prøver jeg et andet sted og føler at de har rigtig godt styr på det, så det er dejligt :)


farverne de spiller godt sammen, men nu ser vi hvis jeg beholder den,eller det bliver en gave......





det er selvfølgelig en lysestage....jeg elsker jo alle form for stearin-og fyrfadslys....                        Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Kan man ikke bestille et par af de farvestrålende glashuse til fyrfadslys? De er simpelthen så charmerende. :-)

    SvarSlet
  2. Sødeste Heidi :) mon ikke der kan findes ud af det....det ville jeg tro :)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)