lørdag den 8. januar 2011

Prinsessen...............

                                           blev født kl 12.38 i dag. Sund og rask lille pige. Den lille familie har det godt og er kommet hjem igen. Jeg bliver ved med at beundre de små mirakler....de er sådan vidunderværker....kan ikke forstå hvordan det kan lade sig gøre ;)
Jeg mærker også med det samme at der stadig er rigeligt med kærlighed  til den lille ny...det jeg mener er at når en får sit første barn så syns man altid at man ikke ville kunne elske et menneske mere end det lille nyfødte væsen...men ok jo det kan man..jeg har fire børn og det er vores femte barnebarn og gud ved at min kærlighed rækker til mange endnu ;) det giver altid det samme sus i maven når jeg kigger på dem alle sammen og dobbelt så meget når jeg ser et nyt liv ;)

Og store søster fik ret.............selvfølgelig blev det en pige,det har hun jo sagt hele tiden og hvis vi spurgte hende hvad hun ville sige hvis det blev en bror....så blev hun lidt stille og svarede så...Ja det kan jo også blive en elefant...så stor var chancen for det kunne blive en dreng :):):) Men da jeg spurgte hende hvis pige lille søs er svarede hun hurtigt...min og din amma.........det bliver ikke bedre ...Vel
Vi er godt nok glade for vores nye lille prinsesse men vi ønsker også kongefamilien tillykke med deres små mirakler.
Knus og kram herfraPosted by Picasa

8 kommentarer:

  1. Tillykke med den lille prinsesse....skønt når familien vokser :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke med den lille nye prinsesse. Den dag blev der nok født mange prinser og prinsesser:)
    God søndag Anne Gine

    SvarSlet
  3. Og alle gode gange tre, skal amma seføli også have et STORT tillykke her. Vi ses en anden god gang, du dejlige :-)

    Knus knus knus!

    SvarSlet
  4. Tusind gange tillykke herfra, til jer alle sammen! Hvor er det vidunderligt med et lille nyt familiemedlem. :-)
    Mange knus og kram!

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med den lille nye prinsesse.

    SvarSlet
  6. Tusind tak skal i have alle sammen ;) Livet føles jo endnu mere vidunderligt på sådan nogle dag og det er altid en lettelse når det er overstået og alt er vel:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  7. Tusen takk for alle hyggelige kommentarer!
    GRATULERER så masse med den lille! Så flott at din datter og barnebarn har det alt godt!
    Enig med deg, disse små miraklene er bare helt fantastiske!
    Ha en flott dag!
    -klem-

    SvarSlet
  8. Randi Th : Tusind tak skal du have, og det var så lidt,jeg er imponeret over hvor dygtig du er :)
    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)