mandag den 28. februar 2011

Blupblupblup...

Jeg kommer lige så stille op til overfladen igen;)
Hvor havde vi en FANTASTISK dag i lørdags,den kostede jo selvfølgelig på "krops-kontoen" MEN den gav til gengæld rigtig rigtig meget og det kommer jeg til at leve længe på....det er vist ingen hemmelighed at jeg nyder hvert sekund når HELE storfamilien IP er samlet:)
Vi startede med morgenmad  ved yngstesønnen og kæresten, der havde givet os alle sammen den vidunderlige julegave .
Håber der kommer sådan en igen til næste jul :):):)
Ældste sønnens fødselsdag blev fejret med sang og gaver og så kørte vi til af sted.
Vi så rigtig mange spændende dyr..og som der måske ses, så duggede mit kamera meget...det tænkte jeg ikke helt på i starten...men jeg kigger altid på mine billeder lige så snart jeg har taget nogle stykker..så vi kan sige at det fik reddet dagens fotos..det var bare med at tørre den tit nok af:)
Der var nogle rigtig store slanger...gudskelov i bur :)
Men der var også nogle stykker der sov på bjælkerne oppe over vores hoveder...
dem valgte jeg også at tænke på som nogle HELT ufarlige af slagsen....:)
Jeg syns det er et superflot sted og godt lavet på alle måder.Personalet er rigtig hjælpsomt og god betjening på alle områder. Rigtig spændende sted for alle aldersgrupper.
Kan kun varmt anbefales.
Med hjem fik også taget nogle dyr..helt ufarlige og rigtig smukke :)
En lille HULK-Tigerdyr-En Tigerdyrsmand og En lille kat.
Hvor er jeg glad for at jeg tog af sted:)
Jeg brugte godt nok størstedelen af dagen i går i min seng,men det var med en rigtig god oplevelse i bagagen.
 Jeg fortryder ikke:)
Jeg mærker en forkølelse på vej... så nu vil jeg smutte og finde frem et eller andet til at se om jeg kan trylle den væk,før det bliver til mere...
Knus og kram herfra





4 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud og sikke skønne billeder... det er en af de steder vi har tilgode endnu.

    Held og lykke med din trylleri :-)

    SvarSlet
  2. Thanks for stopping by!
    Have a great day.
    XO Marie

    SvarSlet
  3. Det ser da spændende ud, og lyder til I havde en dejlig dag. Flot billede af den der... øh, søanemone?
    Hav en dejlig dag, og få så jaget den forkølelse væk ;-)

    SvarSlet
  4. nedergaard: JA det var godt nok også rigtig hyggeligt og du har noget at glæde dig til :)

    Anette: Det gjorde vi i hvert fald;) ja den kunne jeg ikke stå for og var nød til at tage den med hjem;)
    Tak for det.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)