mandag den 7. februar 2011

Brevet...

der vækker en lille bekymring, lidt sommerfugle i min mave....
Min mand var til scanning med sit fodled for små tre uger siden. Hans læge lovede at ringe til ham med resultatet fordi han viste hvor meget det betyder for min mand at få svar hurtigt...hvis han nu måtte begynde at arbejde...nåh, men i fredags ringede jeg til at høre ad om der overhovedet var kommet et svar...og de var det og lægen havde også set på det, MEN han ville at "patienten skulle indkaldes til svar"....og det giver os lidt uro,selvom vi prøver at fortælle hinanden at det bare er fordi at han har glemt at han ville ringe.... så nu venter vi to uger til han skal til Århus at få sit svar...jeg håber og tror på at det er en glemsomhed der er grunden til brevet....

Knus og kram herfra Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at give bloggen liv :)