mandag den 21. februar 2011

Verktøj...


skal der også til.... Jeg fik min pandekagepande i gave fra min mor og far da jeg begyndte at bo selv og det er jo snart 35 år siden;) Den har givet mig mange dejlige minder.....og den bliver kun brugt til pandekager og spejlæg en gang imellem...aldrig NOGET andet...og den MÅ IKKE vaskes.... jeg tørrer den af med køkkenrulle og det er det...sådan skal det være


Den er ved at være meget slidt...men jeg håber at vi følges ad ud livet...
vi er jo rigtig gode venner....


og spaden...den er lige så gammel og brugt, men det er den BEDSTE...
en overgang havde den en løs skrue( lige som jeg...) og jeg fik en ny,meeen den var ikke nær så god.





så Mit hjerte lavede den for mig,så nu kører den igen som ny(mon jeg også kan få min sat fast..hmmm)
Jeg nyder mit gamle grej...

Knus og kram herfra

1 kommentar:

  1. Jeg synes det er fantastisk at du har og bevarer de gamle redskaber....jeg har også et par arvestykker fra min mor...og det er altså dejligt og nostalgisk at tage det i brug...og ikke mindst bruge opskrifterne fra den gamle håndskrevne kogebog ;))

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)