mandag den 21. marts 2011

De skal gives videre


de gode råd,hermed gjort.Det syn her er nok noget alt for mange kender. Alger... Vores terrasse har været "besat" simpelthen med alger og det er ikke kun at den grønne farve (som jeg jo ellers elsker ;)..) generer...men når der ligger sne over eller det har regnet så bliver den farlig at gå på..den bliver meget glat ....Vi har prøvet alt muligt af dyre og fine rengøringsmidler men lige meget hjalp det.... Så tænkte jeg at min bedste ven der ved  ALT måtte  have et godt råd til os .. Og det havde h*n.... (syns ikke det skal være kønløst..det er ikke lige så personligt :0) ..) Jeg blev godt nok forbavset over resultatet vi fik,Eddike
Det havde vi godt nok ikke forventet..men det skulle prøves af og stor begejstring....Det blev sprøjtet på og så arbejder den ellers bare selv.....Og det bedste er nok at den er helt og aldeles miljøvenlig og den kan bruges til meget mere se bare lige her ;)
Jeg håber at billedet er så godt at i kan se forskellen på vores terrassegulv....vi kan tydeligt se hvor der mangler behandling og hvor den har fået...
Havemøblerne fik også en tur i går,så det bliver spændende at se resultatet der....;)
God mandag til jer.

                                                knus og kram herfra


5

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at give bloggen liv :)