torsdag den 10. marts 2011

Jeg har....

en vidunderlig søster.Hun er noget helt for sig selv.. Ved min dør i dag lå der en pakke fra Island...
selvfølgelig fra min søster....Tjaa hvem ellers...hun tænker på mig hele tiden og har altid gjort..og ikke bare mig..hun tænker HELE tiden på andre..mor og mig vi plejede at kalde hende Florence Nightingale ...fordi det beskrev hende bedst:) Altid med andre end sig selv i tankerne.
I min pakke var der rigtig godt chokolade, chokolade-rosiner..
en rigtig god cd med islandske sange ;)
og en BOG...en bog med juleting man selv kan lave og på en af de første sider står der:
 " Min kære  "jule"-søster. Jeg var nød til at købe en enkelt jule-bog til dig,fordi du begynder altid at lave pynt til jul i god tid. Knus og kram søster Maja"
Vi har utrolig godt forhold til hinanden min søster og jeg..vi har en enkelt gang blevet uenige..eller jeg blev... det var ren jalousi fordi jeg syns min mor snakkede alt for meget med hende:):):) Dengang var jeg 13 og hun 17...Så meget fortrød jeg hvad jeg gjorde at jeg har ALDRIG siden kommet i tanken om at blive uvenner med hende igen.. til det holder jeg alt for meget af hende..
Så ved i hvad min aften skal bruges til....mums til alle sanser og måske en enkelt timers eller to samtale med afsender :)
Tusind,tusind tak min kære søster, hvor jeg dog savner dig.

Knus og kram herfra


2 kommentarer:

  1. Du er heldig at have sådan en dejlig søster, der tænker på dig. Men I ses jo nok ikke så ofte, når hun bor så langt væk som på Island.
    Klem og ha' en dejlig dag :)

    SvarSlet
  2. Ja, det er så dejligt.... Håber du nyder aftenen, pakken og tankerne bag :))
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)