tirsdag den 22. marts 2011

Konfirmation


er også en tradition vi har i Island. Og i år skal min kære søsters ældste barnebarn konfirmeres...Jeg ville gerne kunne tage der op til at være sammen med dem den dag..... men man kan jo ikke alt......;)
Kort skulle der laves og det skal sendes af sted i denne uge...
Det er jo en dreng...og det er altid lidt sværere end hvis det er til en pige....
Farven blev sort og hvid.. med lidt blomster og blonde alligevel;) og selvfølgelig et kors...

 indeni lavede jeg det lige som en lille bog...med en rigtig sød text i bunden...







Magi er at tro på dig selv,hvis du kan det, kan alting ske....;)




På den anden side er der et "pengebånd" til det lavede jeg en ring af perler og den store perle er en gammel ørering fra min mor, jeg syns det er så dejligt til sådanne lejligheder at bruge noget fra dem vi ikke har her mere..så er det lige som de er til stede;)
Rigtig god dag til jer.

Knus og kram herfra
8

8 kommentarer:

  1. Jeg elsker gaver, hvor giveren har gjort noget ud af indpakningen!

    Det er en rigtig flot gave, du har lavet!
    Så meget omsorg og kærlige tanker du har fået med i den.
    Heldige konfirmand :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt... rigtig flot lavet. En skøn tekst og hvor er det bare flot, at du hat brugt din mors ring. Et dejligt minde du giver her

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt .
    Smukt lavet og smuk tekst.
    MarianneL

    SvarSlet
  4. Rosalega er þetta fallegt hjá þér Silla mín. Vá og hugsunin og vinnan á bak við kortið kemur út tárum hjá mér, ég tala nú ekki um peningabandið. Þú ert alveg einstök persóna og ég er svo stolt af að kalla þig systur mína.

    Knús og kossar.

    SvarSlet
  5. Super fint. Sikken meget kærlighed og tanker du har lagt i det kort, det må da kunne mærkes helt til verdens ende...

    SvarSlet
  6. RODErier: Det gør jeg også;) og tak tak;)

    nedergaard: Tak,tak ;)

    Mariannel: Tak,tak ;)

    Anonym: Tak og i lige måde min kære søster;)

    Marina: Tak,tak..det er jo også næsten verdens ende det skal sendes til;););)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  7. Hvor er den flot. Smukt arbejde.

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)