torsdag den 24. marts 2011

Livets glæder

er mange,vores Magnolia er en af dem....
den gren jeg tog ind i weekenden gav mig denne smukke blomst da jeg stod op i morges;)

Det kan ikke blive andet end en god dag...
Vi tager en tur til Århus kommunale hospital i dag med Mit hjertes ankel til røntgen og kontrol og det er en meget spænd mand jeg har i dag..det er lige før han har pudset sine arbedjssko og lagt sit arbejdstøj på plads.... Han må måske begynde at arbejde i næste uge:)

I må have en forrygende dag.

Knus og kram herfra


6

3 kommentarer:

  1. Det er en FANTASTISK dag idag. Rigtig god tur til Jer :-)

    SvarSlet
  2. Jeg ønsker jeg alt mulig held og lykke med dagens undersøgelser. Jeg håber dit Hjerte snart får lov at arbejde igen. :-)

    SvarSlet
  3. Sødeste venner: Tusind tak til jer begge to...:)

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)