lørdag den 26. marts 2011

Mine tro følgesvende

til glas.....
er en "Babushka" taske fra Søstrene Grene som jeg har haft et stykke tid og er rigtig glad for den..masser af plads og bare SÅ smuk. Og så har jeg et eller andet med  babushka og har tror jeg altid haft...ved ikke lige hvorfor men sådan er det jo bare:)



Og selvfølgelig også babushka-plaster...og de grinede ikke så lidt til glas sidste gang..de troede det var et etui til cigaretter.....men gudskelov er den tid forbi i mit liv:) 
Plaster skal man bare have med til glas...det sker jo små ulykker i ny og næ og emballagen på dem her  gør det kun bedre...;)

Knus og kram herfra
5

2 kommentarer:

  1. De er rigtig fine og det er nogle dejlige farver. :-)
    Knus og kram herfra ;-)

    SvarSlet
  2. Plaster må man have og det gør bestemt ikke noget at det er fint at kigge på :-)

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)