fredag den 11. marts 2011

Netto

har altid noget man kan bruge..også det der ikke er lige SÅ livsnødvendigt...men alligevel ryger med ned i vognen..det skal der også være plads til:)
Forleden dag da jeg var ude at handle havde de garn til gode priser og det var jo livsnødvendigt...ikke
12 og 15 kr pr bundt...så nu strikkes der strømper på livet løs til mine små engler..
Det skal da også blive til et baby-tæppe...Nej nej ikke til mine enge børn (ikke så vidt jeg ved...)det er til min mands-brors-datter(ja hvad er det lige at hun er til mig..??) de får en lille dreng til juli.
 
De havde da også noget ikke mindre spændende...jeg har vist sagt det før..jeg ELSKER blomster,så en Dahlia knold til 8 kr...ja jeg skrev 8 kr..det kunne jeg ikke stå for..
Hvor jeg glæder mig til at klippe løs af dem...blomster i dejlige farver.
og den dag blev jeg altså betjent af : Henrik "butikschef"
Ja de har det hele også til lidt til smilebåndet :)

Knus og kram herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at give bloggen liv :)