onsdag den 30. marts 2011

Stille

   
ja det var meget stille hvor jeg gik en tur i morges.... Men hvor var det dejligt,vejret helt perfekt, lidt koldt i luften og solen prøvede alt den kunne til at bryde igennem.
Jeg er nok lidt underlig banan, jeg syns at kirkegårde er en af de smukkeste steder der findes. Der er så mange følelser og kærlighed og den fortæller utrolig mange historier...

De har utrolig mange og flotte former og det er meget arbejde der ligger bag dem. Da jeg var der i morges var der i hvert fald fem mænd og nok også kvinder der arbejdede på fuld tryk ,men alligevel stille, for at gøre den endnu smukkere.




Der var ved nogen af gravene sat en bænk...her var det en mand der havde sat bænk ved hans kones grav...det syns jeg er rigtig smukt...tænk at have den tanke når ens kæreste er væk at ville sidde og snakke lidt med hende selvom hun ikke er HER mere ;) Det er kærlighed.



Der var også en der havde tegnet en tegning til bedstefar, det syns jeg er så smukt og siger så meget.

Der var også nogen små børne grave med bamser og legetøj ved.... 
det er sorg der er svært at bære.....




Jeg tog også en lille rundtur i Anlægget i Holstebro og der var ikke mindre stille, men på en helt anden måde... Det er nok det at vi respekterer døden på en  anden måde en livet tror jeg..... Der mødte jeg i hvert fald nogen stykker der sagde "Go morgen" meget friskt;)
Det var en skøn måde at begynde dagen på.

Knus og kram herfra
3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at give bloggen liv :)