tirsdag den 1. marts 2011

Teen..

til at nedsætte feber siger de....er lavet af citrongræs...
Jeg er vist nød til at se det i øjnene at det er en influenza jeg har fået fat i...
Og det er jo sådan set ikke noget underligt ved det...dem vi har omkring os har stort set ALLE været syge,så det ville være  lidt mærkeligt hvis jeg slap;)
Og så tager vi den bare med ro og laver alverdens tryllerier i form af drikke, til at mildne det jeg nu kan.....;)

Jeg tager et ca 10 cm stykke citrongræs og skærer i bitte små stykker....
i en kop med vand i, ind i mikroovnen til det koger. Lader det stå og køle lidt og så ned med det...græsset bundfalder så man behøver ikke fiske det op,men det kan man godt hvis det er...


Knus og kram herfra 
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at give bloggen liv :)