mandag den 11. april 2011

Huer-hatte-hovedbelædning ;)

Jeg er altid lidt i tvivl hvad de kaldes;) Men de to her fik jeg lavet til vores lille engel Fredrik til hans fødselsdag...........
I vores flag-farver..........en dansk og en islandsk
Den ene får han på onsdag så han også får en gave på hans fødselsdag;)




og en stak pandekager...det hører jo en fødselsdag til...ikke :)
Min store dreng (Fredriks far) han er jo rigtig dygtig til at bage dem selv. Men da jeg bager til alle de andre så syns jeg også at de to små engler der skal hellere ikke snydes for dem ;)

Rigtig god aften til jer.

Knus og kram herfra
6

2 kommentarer:

  1. Uhmm, pandekager. Kan huske da vi for mange år siden var i Island at vi der fik en slags pandekage- kage. Der var vist drysset sukker mellem hver pandekage og så vi en skive af den der stak pandekager. Serveret ien stald , da vi var der på et kursus om isla ske heste :)

    SvarSlet
  2. Det var godt nok sjovt;) det har jeg ikke hørt om før,men hver har jo sin vane ;)
    Det må da have været en oplevelse:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)