lørdag den 30. april 2011

Lige så smukt

som Gerbera´en her er det selskab jeg skal bruge min formiddag på i dag.  Anita og Heidi kommer til kaffe og jeg glæder mig som et lille barn til jul. Jeg tror ikke de to piger er klar over hvor meget jeg nyder deres selskab;)
Det skal hygges,hygges,hygges og ja fik jeg sagt hygges;) Og selvfølgelig drikkes masser af te og kaffe. Snakkes og grines og spise lidt pandekager...
Ihhh lige om lidt ;)

Kan i have en forrygende god og solrig lørdag derude ;)
Knus og kram herfra
6

3 kommentarer:

  1. Uha, du er bestemt ikke den eneste der glæder sig som et lille barn. Det gør jeg også! ;-)
    Og jeg er faktisk sikker på at du nyder vores selskab lige så meget som VI nyder DIT selskab. Og jeg er bare SÅ glad for at have lært dig at kende. Du er én af de skønneste kvinder i Verden. :-)
    Vi ses om ikke så længe, sødeste Silla!

    SvarSlet
  2. Tusind tusind tak for en skøn dag, som altid. Vi kan altså bare det der med at svinge på samme frekvens - og grine! Øj, som vi er gode til det :-D

    Du er bare helt vildt dejlig og jeg er så hjertens lykkelig for, at du er til. Tak for dig, Silla!

    SvarSlet
  3. Smukke,smukke piger.... Mange gange tusind gange tak for i dag...det var ikke mindre hyggeligt end forventet...uha uha SÅ dejligt... nu trækker jeg vejret HELT ned til maven igen:) TAk for det.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)