søndag den 22. maj 2011

Jeg føler

Sjáðu myndirnar - eldgos í Grimsvötnum
med mine landsmænd...
Det er lige som det ikke har en ende. Alt det de har været igennem de sidste år...
Billedet ovenfor er af samme sted før og efter aske-fald..
Jeg håber bare at det ikke står længe på.De billeder vi så sidste år fra Eyjafjallajökli var meget voldsomme,både af dyr og natur.

Her ligger et video-klip fra i dag,hvis i har lyst til at se det.
Jeg syns det er ret vildt..

I må have en god søndagaften derude.

Knus og kram herfra


6

6 kommentarer:

  1. Det ser bestemt ikke rart ud.

    Tak for at du deler filmen med os andre; det er svært at sætte sig ind i hvordan det er bare ud fra pressens informationer.

    De bedste ønsker for dit hjemland fra mig!
    :-) KRAM

    SvarSlet
  2. Puha , hvor er det dog frygteligt. Jeghatfor en hel del år siden været i det område for at sepå heste :) men daae det noget anderledes ud.

    Glad for at vi ikke har sådanne kræfter hos os.

    SvarSlet
  3. Jeg håber bestemt ikke at det står på alt for længe. Og jeg håber da at askeskyen slet ikke når ned til vores luftrum, for vi står jo og skal på ferie om ikke så længe. Det ville være så træls hvis vi ikke kan komme afsted :-/
    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  4. RODErier: Det var så lidt, det er nemlig også det jeg føler..fra et billede kan man ikke forestille sig hvad en askesky er eller gør...;)
    Tak skal du have;)

    Mariannel: Det er jeg godt nok også glad for;)

    Heidi: Uha Heidi..jeg krydser fingre...håber sandlig ikke den kommer hertil..

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  5. Uha ja, det er så trist, Silla, jeg håber, det meget hurtigt stopper!
    Varme klem!

    SvarSlet
  6. Ég var að horfa á myndbandið, var ekki búin að sjá það áður, og vá hvað þetta er rosalegt. Ég var í vinnunni í gærkvöldi og við fengum skilaboð frá lækni um að loka öllum gluggum. það var komið öskulag á bílinn minn þegar ég fór heim. Borðið og stólarnir hér úti eru orðin brún af öskulagi, svo við erum með alla glugga lokaða hér líka. Óli og Guðrún Ása fóru héðan í morgun og þurfa að fara norðurleiðina til Hornafjarðar, um 10 - 12 tíma akstur heim.
    Knús og kossar héðan.

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)