en tur forbi min
brille-handler i Holstebro i dag. Den ene af de små dimser der sidder på næsen (...hmmm...kan man sige det??....) knækkede i aftes og det er jo ikke til at holde ud,så jeg fik det fikset og skruerne strammet til...da det var gjort så tog jeg hen til
fotohandleren...uha som mit hjerte bankede....jeg mødte en sød og rar ekspedient som prøvede det han kunne til at finde ud af hvad der var galt...Han prøvede også at sætte et nyt kort i den men UDEN HELD......han kunne ikke sige andet end " Jeg kan da tilbyde dig et nyt..til kun 3.500 kr" Jeg takkede pænt nej og sagde at det faktisk var lige det jeg ikke ville høre;)
Så jeg tog hjem med min SONY og så venter jeg lidt og ser an hvis den ikke bare skal have nogle dages hvile...det kunne jo godt være...ikke?
Kan i have en rigtig god aften derude,her har det regnet lidt i dag men nu ser det lysere ud fra mit vindue.
Knus og kram herfra
6
øv øv - det er ikke til at undvære sit kamera. Håber du finder ud af noget.
SvarSletØv - hvor ærgerligt :-(
SvarSletJeg håber Sony rekreerer sig, så vi kan få lov at kigge med igen.
:-) KRAM
Hmmm.... ja... selvfølgelig... for de vil jo hellere sælge et nyt end reparere det gamle. MEN(!) det skal man ikke bare sådan lige acceptere!
SvarSletFor nogle år siden købte jeg et lækkert KODAK kamera i Sydfrankrig. Efter 1½ års tid tabte jeg det på et klinkegulv og det gik "kaput". Jeg kontaktede den største fotoforretning i Roskilde, for - om muligt - at få kameraet repareret, men dét kunne selvfølgelig ikke lade sig gøre... PÅSTOD de! Så de solgte mig et nyt kamera!
Efterfølgende gik jeg på nettet... på KODAK's website, og kontaktede dem ang. reparationen. Jeg fik svar tilbage om, at jeg blot skulle pakke kameraet ind og lægge det på min trappesten, så ville det blive afhentet. Hmmm.... "Lidt mystisk" tænkte jeg, men der skete jo ikke noget ved at prøve det, for jeg kunne jo alligevel ikke bruge kameraet som det var. Kameraet blev hentet (og fragtet til Tyskland, hvor reparatøren havde til huse)... og ca. 3 uger efter lå det en dag ATTER på min trappesten, nu i KODAK indpakning, OG repareret. Og det mest fantastiske: Det kostede mig ikke én øre!!!
Det er den vildeste service, jeg nogensinde har oplevet!!!
Jeg aflagde atter fotobutikken i Roskilde et besøg og indviede dem i ovennævnte. De fik "lidt" røde ører og tilbød at tage det nye kamera retur. Jeg valgte dog at beholde det, så jeg havde et i reserve, såfremt uheldet atter var ude... og det VAR det... og én gang mere, så i dag har jeg et helt 3. kamera. ;-)
Så... kære Elfepigen... giv ikke op. Prøv om du ikke kan finde en reparartrør på nettet - når nu din fotoforhandler ikke vil assistere...!
Held og lykke med det! :-)
*SMIL* fra Lisbet
Henriette og RODErier: Uha det gør jeg også.Nu hænger den i et tørreskab ved min datter og så ser vi lige an hvad der sker;)
SvarSletLisbet: :) Det var da noget af en service....Jeg tror hvis det ovennævnte ikke virker at jeg prøver at kontakte SONY og se hvad de siger om det;)
Knus og kram herfra