mandag den 4. juli 2011

HJÆLP......

Er der ikke en eller to der ude der kan hjælpe mig lidt?????
Jeg har nogle gange lidt svært ved at læse mig frem til tingene og så bliver det lidt svært at finde ud af det man gerne vil ;)
På mange af jeres andre blogs er der billeder eller et eller andet,andet i sidebaren ( er det ellers ikke den det hedder??? ...)
Jeg mener der hvor faste læsere og blogliste er....der kan man putte noget andet ikke..????
Jeg har forsøgt,meen det vil ikke som jeg vil ;) Og da alle (eller de fleste;)..) nu siger at der ikke er noget der hedder dumt spørgsmål,kun et dum svar så tænkte jeg at der kunne godt være en hjælpsom sjæl derude,der kunne hjælpe mig ;)
På forhånd tak søde medmennesker;)

Knus og kram herfra

6


4 kommentarer:

  1. Du starter med at gå ind i design.
    Trykker på " tilføj en gadget"
    Bladre ned til billed, trykker der og følger hvad der står.

    Skriv evt. Til mig på mail hvis du stadig ikke kan.

    Kærlige tanker Marianne

    SvarSlet
  2. Jeg er enig med Marianne... du ma også gerne skrive personlig til mig, da det er lidt svært at vide, hvad det er du gerne vil sætte ind.
    Ha en dejlig aften!!!

    SvarSlet
  3. Sejt at du spørger - hvordan skal man vide det, når man ikke ved det:-) vi starter jo alle et sted. Spørg også gerne mig på mail, hvis jeg kan hjælpe.

    SvarSlet
  4. Tusind tak til jer søde piger;) Hvor er det pænt af jer.
    Nu ser vi lige hvordan det går;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)