tirsdag den 18. oktober 2011

Mureren



havde 25 års jubilæum og jeg blev bedt om at lave kort til ham...
Jeg syns at flaske-skabelonen passer rigtig fint til sådanne mandekort.
Det er et skabelon fra Donna.









Jeg havde til at ligge sølv karton fra et låg til bageform som passede rigtig godt til formålet.  Det lille "ring" skilt printede jeg ud med teksten 25 år.





Firmaets logo fandt jeg på nettet.
Selve flasken er i rødt karton og overfladen i hvidt, sådan lige til at markere hans fag.




Blomsten er lavet af garvet islandsk fiskeskind i sølv og sort og det bagerste blomst er lavet af indersiden af en kaffepose, den sølvside passer fint til sølv-papiret på proppen.

Kan i have en rigtig god tirsdag derude,den ser lidt overskyet ud fra mit vindue...

Knus og kram herfra
6




2 kommentarer:

  1. Sniger mig ud i blogland denne arbejdsmorgen - har ikke været her i nogle dage, og der er altså blogge jeg SKAL besøge jævnligt - ikke SKAL fordi jeg SKAL, men SKAL fordi jeg VIL og nyder det!
    Hvor ér du altså opfindsom med de dér kort. Altid personlige, smukke og lavet med kærlighed og omtanke. Et kort man gemmer.
    Håber du har det bedre efter dine mange aktiviteter? Infektion?

    SvarSlet
  2. Sikke nogle flotte kort - perfekt til en håndværker :)
    Ønsk tillykke når dagen kommer :)

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)