mandag den 12. december 2011

Havenisse

kunne nok være mit nye navn efter denne weekend :D
Her til efteråret solgte Bilka i samarbejde med Claus Dalby kasser med forårsløg i og den gang gav min lille pige,den ældre afslagsen mig en kasse med de flotte pink løg ,ved stor glæde fra min side. Så var det her i torsdags at hun ringer til mig og siger at hun er i Bilka at handle ind og nu havde de løg kassene sat ned til 50 kr...ja halvtres kroner...vildt ikke? Om hun skulle købe nogen til mig?.....om hun skulle???


Det måtte hun gerne, så det blev til to kasser i lilla og mørke lilla med 110 stk i hver kasse....





og i hvid to kasser tak,med 100 stk i hver kasse... og da hun kom hjem havde hun købt en i lyserød mere til mig....så havde jeg to kasser af hver farve, det er lidt nemmere at finde ud af mor..:) Forkælet,ja det er jeg i hvert fald...
Vi brugte det dejlige vejr i går til at plante over 600 forårsløg i vores have . Kalenderen den sagde altså 11 december.....utroligt ikke?
Om jeg glæder mig til forår...det kan i tro:)

Knus og kram herfra

2 kommentarer:

  1. Wauww, det var da helt vildt. Jeres have kommer til at ligne Claus Dalbys :)

    Mig! Jeg glæder mig til du viser billeder af alle de fine blomster her til foråret :)

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig SÅ meget til at se din have til foråret. ;-)
    Og tusind tak for nogle superhyggelige timer i formiddag. Kom snart igen, søde Silla! :-)
    Tusind knus og kram

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)