fredag den 9. december 2011

Hvordan....




i alverden kan det her lade sige gøre???
Fra en lille spinkel spids.....







til noget som det her...?








 ikke mindre en fire af slagsen på samme stængel.....af de smukkeste blomster...jeg ved det ikke men jeg bliver lige så begejstret hver eneste gang og de er bedårende smukke mine fire verdenshjørner...
Denne her fik jeg i gave af min svigersøn i stedet for en julerose...den havde jeg jo også fået af den anden svigersøn....:)
Det føles godt at blive forkælet,med de ting jeg elsker aller mest...
Bliver du forkælet i december?

Kan i have en rigtig god fredag derude,her blæser det godt nok kraftigt.

Knus og kram herfra

5 kommentarer:

  1. Ja, det er sådan et hverdags-under at frydes ved.
    Den er rigtig smuk :-)

    SvarSlet
  2. Jeg blev SÅ forkælet i går, at jeg kan leve højt på det resten af året. Og tusind mange tak for det smukke, personlige kort. Det var virkelig lavet med hjertet, kunne jeg se, og det gjorde mig så utrolig glad!

    Rigtig god weekend til Jer, Silla og Smári, og vi ses jo på mandag. Juhuu :-)

    SvarSlet
  3. Det er også min fortrukne blomst her i december... den er så smuk og så dekorativ.
    God weekend

    SvarSlet
  4. Jag älskar Amaryllis ! Precis som du blir jag lika förundrad varje år.
    Önskar dig en skön weekend
    Kram
    Eva

    SvarSlet
  5. Jeg elsker også amaryllis og juleroser - de er sp smukke på hver sin vidunderlige måde. Rigtig dejlig weekend til dig/jer

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)