søndag den 15. januar 2012

Sikke nogle


farver dagen i går bød på, hold da helt fast..........
den startede med de smukke lilla,rød,blålige farver.








og sluttede med de ild røde farver.
I weekenden har min krop sådan set budt på en rutsjetur der godt kan sammenlignes med den rutsjetur de farver her giver....jeg håber at næste år når jeg begynder at pille julpynt ned så husker jeg at læse hvad jeg gjorde forkert denne gang, så bliver jeg klogere der :)
Jeg har taget det meget stille og roligt og hvilet hele weekenden,selv om nætterne har ikke budt på meget hvile....Vi har planlagt lidt vores tur til Island til sommer,som jeg glæder mig meget til, jeg har kigget på billeder og fået masser af farver ind som kommer til med at hjælpe på det hele.
Aftenen står på håndbold og lidt strik,natten tager vi så som den kommer.

I må have en rigtig god søndag aften derude.

Knus og kram herfra
10

2 kommentarer:

  1. Ønsker dig en rigtig god nattesøvn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det søde Dorit:) Natten blev da bedre end de to andre inden:)

      Knus og kram herfra

      Slet

Tak for at give bloggen liv :)