mandag den 30. januar 2012

Underligt....

syns jeg....da jeg gik en tur langs åen i morges var denne cirkel på himlen...
Det er ikke tit en flyver,flyver i en cirkel,vel?








Lidt senere kom der en flyver mere...den fløj da også samme cirkel !!!
Da jeg kom hjem så jeg en til,men den fløj vestpå,
Sjovt at de alle fløj samme kurs,altså cirkel, om de siden fløj øst- eller vestpå.
Vejret er skønt,selv om der er lidt koldt i luften.Friskt,dejlig friskt :)


Knus og kram herfra


Update: Det var et radar fly fra Karup der fløj rundt og rundt og rundt og...........:)


10 kommentarer:

  1. Hvor spøjst... ;o)
    Ja, det er fantastisk med det flotte vejr. Pyt med at det er koldt; solen skinner og sneen lyser op, så det kan vist ikke blive meget bedre... ;)

    Kh Britta

    SvarSlet
    Svar
    1. Fuldstændig rigtigt Britta,vidunderligt vejr :)

      Knus og kram herfra

      Slet
  2. Ja det er da godt nok underligt! Her i roskilde er det også et meget smukt vejr - jeg holder mig indedøre og prøver at blive rask :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig god bedring til dig :)

      Knus og kram herfra

      Slet
  3. Meget flotte billeder du har taget af fænomenet!
    :-) Dorthe

    SvarSlet
  4. Jeg så det også, for det var her inde over byen de fløj rundt og rundt og rundt. For mig at se, var det den samme flyver der fløj rundt. Har tænkt mig at sende en mail til Flyvestation Karup. De må da - om nogen - vide hvad der var gang i. ;-) Skal holde dig/jer opdateret. ;-)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fandt ud af hvad det var på et andet blog:)

      Knus og kram herfra

      Slet
  5. Jeg lod også mærke til det, da jeg kiggede ud af køkkenvinduet, men jeg tænkte, at der nok bare var en pilot som havde glemt sin madpakke. Eller noget ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. :D:D:D Du er vidunderlig Anita :)

      Knus og kram herfra

      Slet

Tak for at give bloggen liv :)