onsdag den 1. februar 2012

Hvad.....

har du gang i svigermor ? spurgte min svigersøn i går.
De har jo vænnet sig til det efterhånden mine svigerbørn,at i mit hjem kan man støde på de forskellige projekter,men han syns nok at den var lige lovlig mærkelig nok...balloner i sneen...:D

Mere om dem i morgen.



Kan i have en rigtig god onsdag derude, jeg skal til møde med glaspigerne og et rigtig spændende projekt, uha jeg glæder mig,bare at den glasovn leverer nu det  jeg gerne vil få ud af den :D 

Knus og kram herfra.
8

8 kommentarer:

  1. Rigtig god dag med glasset :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marianne:) Uha det blev SÅ godt....

      Knus og kram herfra

      Slet
  2. Ja jeg tænker det sammen som din svigersøn ;o) Spændende hvad det er, du er i gang med.

    SvarSlet
  3. Jeg tror jeg har en idé om hvad du har gang i sødeste ven. ;-) Hvis det er hvad jeg tror det er, så bliver det yndigt og smukt at kigge på. ;-)
    Kæmpekram fra mig til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Heidi det er både yndigt og smukt :)
      Tak og i lige måde søde ven.

      Slet
  4. Härliga färger på ballongerna ! De gör sig så bra i snön och jag antar du har vatten i dom...ska bli spännande att se vad som dyker upp :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det syns jeg også Ewa,lige mine farver :D

      Knus og kram herfra

      Slet

Tak for at give bloggen liv :)