tirsdag den 14. februar 2012

Jeg elsker ham....

mere i dag end i går,men mindre end i morgen, Mit hjerte.

Sådan er det jo hver dag,men jeg syns at det er en sjov lille tradition at give det ekstra til kende på Valentinesdag. Jeg syns ikke det behøver at koste noget som helst,derfor blev det morgenmaden der skulle være lidt anderledes i dag. Mit hjerte har jo været ude at strø salt i nat,så vi andre kan færdes sikkert, da han var færdig på arbejde gjorde jeg lidt ekstra ud af hans "morgenmad".
Jeg har også sendt en SMS til dem mit hjerte banker ekstra for.
Til jer derude sender jeg også en hjertens varm hilsen :)

I må have en rigtig god dag derude,sammen med dem i holder af.
Min kan ikke blive andet end god jeg skal til Holstebro at hente "Lille" lige om lidt.

Knus og kram herfra
7


3 kommentarer:

  1. Du er så fantastisk betænksom! Glædelig Valentin's dag til dig og din skønne mand. Håber dagen kommer til at ose af kærlighed. ;-)
    Knus til jer begge

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde søde ven:)
      Det kan du tro den gør også i dag :) Jeg fik jo lille til kaffe og der får man altså ikke så lidt knus og kram :)

      Knus og kram herfra

      Slet
  2. Og du fik en SMS lige retur igen <3

    Knus og kram fra mig til Jer :-)

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)