lørdag den 17. marts 2012

Vi skal for en gangs skyld....

 i by i aften, DET sker ikke tit:)
Tøjet var klart i går, lidt tvivl om skoene,men de er på plads....
SÅ kom jeg lige pludselig her i eftermiddag i tanken om at det kunne jo være dejligt med lidt nye smykker...
Jef fik lavet armbånd af fiskelæder i samme farve som mine sko har.




En ring af  gummi og piercing "dims"
og øreringe af blodstens perler, lige som der er i ringen.



Kan i have en rigtig god lørdag aften derude.

Knus og kram herfra.


3 kommentarer:

  1. Du bliver fin, som altid sødeste! :-) Jeg er altså lidt forelsket i armbåndet af fiskelæder. Sad og kiggede på det du havde på den anden dag ude ved dig. ;-)
    Knus og kram fra mig

    SvarSlet
  2. Flotte smykker du har lavet.
    Håber I har haft en dejlig aften.
    Kh hanne

    SvarSlet
  3. Himla snygga smycken du fick gjort ! Armbandet gillar jag extra mycket ! Hoppas ni hade en trevlig kväll, kram från mig

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)