mandag den 9. april 2012

Der var masser af prikker


i vores frokost/brunch i dag.

Vi kan begynde med det islandske fladbrød.....

over til den islandske lever pølse...

siden rundstykker med birkes...:)
Næsten hele familien var samlet til påskehygge.
Vi havde haft til at ligge i fryseren røget lammekød,lever pølse og fladbrød.
Vi fik sendt tørfisk lige før påske,så vi syns at nu skulle det hele nydes sammen med familien.
Vi tænkte altså ikke kun på os selv,der var også masser af mad til min kære danske svigerbørn:)

Grunden til at jeg tænkte på prikker er mandagstema i denne uge hos Helena,
smut endelig forbi for flere prikker,eller hvis du har lyst at deltage :D

Knus og kram herfra.

9 kommentarer:

  1. Det lyder rigtigt hyggeligt med påskerykind og jeg bliver altid så glad når jeg læser om alle jeres islandske traditioner. Godt at I holder dem i live her i det fremmede.

    forårsklem

    SvarSlet
  2. Det var jammen mange prikker! Flotte bilder!

    Ha en fin kveld.

    SvarSlet
  3. Mmm, fladbrød dem kan jeg huske :)
    Og røget lam - mundvandet løber.

    Varme tanker

    SvarSlet
  4. Det var kjempeflotte bilder, og ikke minst mange fristende prikker! Ønsker deg en kjempefin 2.påskedagskveld!:)

    SvarSlet
  5. Mmmm, jeg blir sulten av alle disse lekre prikkene!

    SvarSlet
  6. Uhm.. det ser dejligt ud. Især det fladbrød det ser lækkert ud.
    kh hanne

    SvarSlet
  7. Vad mycket gott man ser på bloggarna idag. Hos dig bjuds det på många goda bröd.
    Ha en fin vecka.

    SvarSlet
  8. Med de prickarna slipper man vara hungrig :)

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)