tirsdag den 29. maj 2012

I skal da ikke snydes....

for kjolen hun lavede selv:)
Da hun havde lavet den så skulle hun lige i bad
og få vasket hår,så kunne hun tage kjolen på og syntes hun var helt vildt fin.
Jeg skulle tage et billede og hun fik sig ikke rørt,ikke engang et smil fik jeg:)

før jeg bad om den:) 

Hun fandt også frem oldemors øreringe som hun elsker at have på og så fandt hun lige
en hårspænde i amma´s gemmer og spurgte meget pænt
om hun måtte få den:) Neglelak blev det også til både på finger og tæer :)
Sådan gik hun rundt mens hun var her og jeg kunne ikke andet end at grine lidt med mig selv.

Jeg syns det er så dejligt at se hvor kreative mine små engle er hver på sin måde.

Knus og kram herfra



2 kommentarer:

  1. Det er en meget alvorlig sag, at blive fotograferet :-) herlige billeder !

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)