søndag den 20. maj 2012

Mester

udlært bliver min søsters svigersøn snart,kokke mester.
Det er en særskilt et års uddannelse man tager i mit gamle hjemland.
Min lille kusine bad mig om hvis jeg kunne lave kort for hende til ham på dagen.
Jeg syns at en kokke jakke var oplagt.

Han får jo også en "medalje",jeg ved at han har klaret det hamrende flot med gode karakter.
og vores flag skulle da selvfølgelig også på.


Kortet er lavet dobbelt, sådan at der kan skrives en lykønskning indeni.

Kan i have en rigtig god dag derude,min står på klargøring af et fællesprojekt med
min lille pige "den yngre af slagsen" en køkkenhave såning :)

Knus og kram herfra.

4 kommentarer:

  1. Hvor er det flot og kreativt fundet på... ser super godt ud og så i nationalfarverne. Ha en rigtig god søndag

    SvarSlet
  2. Jättefint kort och det passar ju perfekt för tillfället !
    Ha en fortsatt skön söndag, kram Eva

    SvarSlet
  3. super flot kort du har fået lavet

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)