fredag den 18. maj 2012

Pebersvend....

skal da have en peber kværn...ikke?
Min lille pige,den yngre af slagsen ringede til mig for ja hvad er det...fjorten dage siden,lidt sent aften..
"hmmm moar"....så ved man at der er et eller andet,ikke?:D
"Hvis jeg stiller en flaske vin udenfor din dør i morgen tidligt,vil du så pakke den ind for os?" ok jo det ville moar gerne:) så kom altså den der gav det lidt lange lyd....
"du har ikke tilfældigvis et kort til at ligge???"
Nej men det kunne og ville moar godt lave:)

kortet er lavet af lysebrunt karton, det samme som skiltet. Det fleste gange når der skal "stemples" så bruger jeg computeren og printer det ud,ellers kan jeg jo have hundred vis af stempler liggende..

Den blev ikke pyntet helt vildt,kun med lidt kobber-farvet tråd.

Samme dag som kortet blev lavet,fik jeg en sms om jeg lige kunne....
mere om det senere:)

Kan i have en rigtig god fredag derude.

Knus og kram herfra.


1 kommentar:

  1. Hvor er dine børn heldige, at de har dig, der kan hjælpe, når der liiige skal laves... Og så er du også s.... God til det med kort.
    God weekend
    Kh Hanne

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)