torsdag den 3. maj 2012

Røv op....

jeg ved det godt......
Påsken varer jo ikke helt til jul :D
De blev da lavet FØR påske i ÅR...jeg fik dem bare først med hjem i går:)
Min lille pige den ældre af slagsen,kiggede godt på dem her i dag og siden på mig og
begynder at grine..jeg spørg: er de ikke søde mine påske kyllinger?
hun griner endnu mere og siger ..."jeg troede det var en slags træer"....
Jeg kigger tilbage på hende...lidt fornærmet...hmmm
kan du ikke se at de har røven op i luften???...de spiser fra jorden af.
Et eller andet skulle jeg jo sige..ikke?

Jeg har haft en super god aften med de scrappegale piger..vores afslutning for denne vinter...
Vi mødtes tidligt og fik lidt god mad og et glas hvidvin til..snakkede løs,
grinede og fik lavet nogle kort:)
Glæder mig allerede til efteråret igen.

Nat,nat derude.

Knus og kram herfra.

3 kommentarer:

  1. de er ellers flotte dine påske-kyllinge-træer ;o)

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Jo, de har da røven i vejret - hva' er der i vejen med det? ;-)

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)