onsdag den 2. maj 2012

Så trist....

har det set ud ved vores hoveddør i laaang tid...
Vi har sådan et trekantet bed med vores magnolia i og lavendler hele vejen rundt om og
det har altid været meningen at putte nogle i de huller her også...
meen det blev så gjort i går...
Mine lavendler de sår sig selv rundt om de andre...troede ellers ikke de kunne, hmmmm.
Nåh men de små tog jeg op med forsigtighed og plantede i hullerne...

Det ser allerede meget bedre ud syns jeg.
 Om ikke så længe er de blevet større med blomster på og 
spreder deres vidunderlig duft....

Kan i have en rigtig god onsdag derude....min står
på møde med de skønne,skønne glaspiger...nu er
det næsten en måned siden jeg så dem sidste gang..uha jeg glæder mig.

Knus og kram herfra.
8

2 kommentarer:

  1. Ønsker dig en dejlig dag med glas-pigerne.

    :-) Dorthe

    SvarSlet
  2. Mycket bättre och än bättre när det blommar :)
    Ha en fin dag ihop med vännerna och glaset !
    Kram

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)