søndag den 24. juni 2012

Endnu et

fad af glas har jeg lavet. Nok fordi jeg ved at de giver glæde.
Vi blev inviteret til sølvbryllup,så jeg syns det ville være en god idé med sort fad...
Det passer jo alle steder,men jeg vil også til at prøve at lave dem i farver:)

Til fadet fik jeg lavet små lysestager,som passer endnu bedre til end dem jeg har lavet før.
Når lyset er tændt i dem giver det sådanne et smuk blomst lignende skygge.

Her ses det sammen. OG det bedste af det hele var nok at de blev rigtig,rigtig glade for gaven.
Festen blev holdt i Lemvig på en skøn,skøn restaurant. Maden vi fik var fra, forret til dessert 
fremragende, der både smagte rigtig god og der var masser af mad.
Omgivelserne er SÅ skønne.
Det er et sted der varmt kan anbefales.

Kan i have en god rest søndag derude :)

Knus og kram herfra.


3 kommentarer:

  1. Snillingur ertu systir góð. Alltaf ferðu fram úr sjálfri þér með því sem þú gerir. Sjáumst eftir viku :)

    Knús og kossar.

    SvarSlet
  2. Hej :) hvad koster det for dig at lave sådan et fad og matchende lysestager? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Anonym nr to: Kan du ikke sende mig et mail på Elfepigen@gmail.com

      Knus og kram herfra

      Slet

Tak for at give bloggen liv :)