fredag den 8. juni 2012

Jeg fik skam også....

 lavet et eksemplar af det islandske flag til glas sidste gang....Jeg fik en perfekt blå farve til den,
men jeg er ikke helt tilfreds med de hvide "streger",ellers var den rigtig god.
Der brugte jeg små glasstænger og skulle lægge to ved siden af hinanden og det er der
jeg syns det ikke blev helt lige så godt som de røde.
Jeg prøvede at skære en færøsk også som jeg får med hjem næste gang,den har
jo også tre farver og der skar jeg de små selv,så det bliver spændende at se
hvordan den lykkes.

Kan i have en rigtig god fredagsaften derude.

Knus og kram herfra.

2 kommentarer:

  1. Så flink du er :) det ble jo kjempefint
    God helg til deg og dine
    Klem fra meg

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot. Jeg er altså vældig imponeret af alle dine fine glasting... ;o)

    Kh Britta

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)