onsdag den 1. august 2012

Når jeg søger

over til de bette små ting omkring mig så har det jo som regel en forklaring....
Når jeg har det rigtig træls eller er næsten uoverkommelig træt,så er det så vigtig for mig at hive i alt det der kan hives i omkring mig. Jeg bliver nød til at finde frem alt det positive i de små ting....
Jeg var jo træt efter vores tur til Island og sov det første døgn 12 timer,
det næste 16 timer med en time oppe der imellem og så blev det bedre fra dag til dag....
Men den har meldt sig igen den ualmindelige træthed...og den har
også en god forklaring ,selv om min sygdom er nok forklaring i sig selv :)

Vi har været lidt bekymrede Mit hjerte og jeg....
Dagen inden vi tog til Island kom det blod i hans urin,jeg snakkede med lægen
samme dag og vi tog af sted og hun mente at det ver helt normalt,men vi skulle
holde øje med det og fik tid når vi kom hjem igen.
Men det gik jo ikke helt så let, da vi landende så blev det værre så
vi af sted ind på sygehus med ham og bragte vores første nat der.Han blev undesøgt og 
taget blodprøver.De fandt ikke noget,der skulle gøres noget akut ved,men hvis der blev nogen ændring så skulle vi komme igen...Det blev så ikke mere mens vi var der oppe,gudskelov.
Vi tog  til lægen da vi kom hjem og blev henvist til undersøgelse.Der gik ikke et døgn,så blev vi ringet op,han kunne få tid torsdag i samme uge til ct scanning af hans nyrer og så kom brev dagen efter at om
mandagen så fik han tid til undersøgelse af blæren...DET gik stærkt og når det gør det så bliver man da lidt urolig.... I mandags tog vi af sted og fik rigtig gode besked...det er ikke kræft, men han har to bette små
nyresten som ikke kan gøres noget ved mens de ikke plager ham og det kunne sagtens have været en bette en der har kommet igennem systemet og været årsagen til blødningen.
Pyha...sikke en lettelse :)

På vej hjem siger han til mig, hvor er jeg lettet,jeg var halv bange for at det var noget slemt.
Vi har begge to været meget trætte oven på det her,så det har nok plaget os mere end vi
troede...og jeg sover igen mange,rigtig mange timer,er vågn i få timer og tager så min sædvanlige lur,men den varer en del længere end den plejer...

Kan i have en rigtig god dag derude,jeg kommer snart på besøg hos jer igen:)

Knus og kram herfra


4 kommentarer:

  1. Åh Silla, min kæreste kæreste ven! Jeg føler SÅ meget med dig og dit hjerte. Jeg behøver slet ikke sige det, for det ved du.
    Jeg sender alle mine varmeste og kærligste tanker jeres vej og håber at alt bliver godt igen, både med dig og dit helbred, og hjertet og hans helbred.
    Knus og kram til jer begge fra mig! <3 <3 <3

    SvarSlet
  2. Uha, hvor er det godt, det var ganske uskyldigt, sikke en forskrækkelse at få

    SvarSlet
  3. Sender varme og kærlige tanker til jer - det er ikke rart at have sygdom at gå kog ruge over.
    Godt det "kun" var nyresten
    Knus fra Marianne

    SvarSlet
  4. Åh, søde Silla; det var noget af en forskrækkelse at få. Godt det "kun" er nyresten, selvom det bestemt ikke er rart; jeg døjer selv lidt med det, så jeg kender det.
    Og din overvældende træthed kender jeg jo også til; jeg har det på samme måde efter store begivenheder, hvor jeg bruger ekstra energi. Så sover jeg i rigtig mange timer i flere døgn efter. Sov du nu bare videre til du er ovenpå igen... ;)

    Kærlige tanker og knus...
    Britta

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)