mandag den 6. august 2012

Vi fortsætter turen...

i centrum i Reykjavík. Vores Lille og hans kæreste var med os den dag
og det var ren fornøjelse at se hvor meget de nød at høre om det hele.
Altingi har jo siddet i den samme gamle bygning "hele" tiden. 
I dag har de bygget til, først var jeg lidt skeptisk,
men nu syns jeg at det har lykkedes rigtig godtat forbinde den gamle og nye tid sammen.

Lige overfor var der nogle lidt sjove kunstværker der hang i luften :)

Her kan man se op Austurstræti (Østre stræde)der er der igen nye og gamle bygninger
som harmonerer fint sammen.

her er det op Hafnarstræti (Havne stræde) både nyt og gammelt,
med caféer uden for, det syns jeg også at er noget nyt, hele centrum
 summer af liv og levende musik,det syns jeg var dejligt.

og så et lille eksemplar af en vinkort/drikke kort. 
I dividerer med 21,så får i den danske pris på det:)

Kan i have en rigtig god dag derude,min står på afslapning:)

Knus og kram herfra.
7

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at give bloggen liv :)