søndag den 19. august 2012

Vidunderlige mennesker


er der utrolig mange af derude,bag skærmen og jeg har fået kendskab med endnu et vidundermenneske......jeg søgte en opskrift til en Build a bear bambse og faldt over  denne hjemmeside som bag er et skønt menneske....hun deler ud af hendes opskrifter, jeg sendte hende en mail og fluks lå der i min indbakke to mails med opskrifter. Hvor blev jeg glad. De næste mange dag kommer jeg til at bruge i en stol på Skejby,så nu har jeg pakket garn og pinde,hæklenåle og materialer til kort fremstilling,så jeg kommer i hvert fald ikke til at kede mig:) Og nu får jeg også masser af tid til blog læsning:)

Kan i have en rigtig god søndag derude,jeg er rejseklar og
tager turen østpå her i eftermiddag.

Knus og kram herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at give bloggen liv :)